onsdag 27. november 2013

Uflaks med veneflon

Liker virkelig ikke veneflon, første gang at det har vært så mye trøbbel med veneflon som denne gangen. Har fått min femte veneflon i dag, sier litt. Fikk emla krem og alt, men dette gjort sinnsykt vondt. Jeg har fått noe sinnsykt med sprøyte skrekk, liker aldeles ikke veneflon, den er virkelig ikke min venn. Håper  virkelig at denne er siste for denne runden her. Men man vet aldrig. For den som vet.  Jeg fikk jo en ny i går som det står her i bloggen, men dessverre gikk det galt med den. Det skal ikke gi smerte og ha veneflon stående i, den ga veldig stor smerte, det viste mer at den faktisk hadde gått igjennom blodåra, det er ikke noe godt. Håper at den nye er jeg heldig med nå.
Fint vær her i Oslo, flott solnedgang, godt og like  og ta bilder da:) mye fint og ta bilde av ;)

Da var den nye veneflon på plass, med litt om og med så var den der. Det kom noen tåra i det stikke kom. Det har virkelig vært mye stikk og smerte under dette oppholde, ikke enkelt når en operasjon ikke går som planen. Det krever sit det og takle det man må igjennom, kunne man velgt hadde man valgt og ikke ta operasjoner, men man vet før man kan bli frisk må man bare det.

 I morgen venter vel en krevende dag, da skal plata ut, må si ser ikke så veldig frem til det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar