mandag 27. januar 2014

Kontroll på Riksen

Da var ny kontroll gjennomført. Utviklingen i munnen har virkelig gått fremover, i positiv vei :).  Det og faktisk se den jobben som ligger bak gjør godt. Tannlegen var veldig fornøyd med utvikligen, og håper at det holder seg slik nå, nå er det bare og holde det vedlike.

Den jobben jeg har gjort gir resultat, jeg må nå fremover fortsette det gode arbeide mitt. Jeg vet at utviklingen i ganen kan snu fort om jeg gjør feil nå, så er bare og gi alt frem til ny operasjon i mars april..

         Utrolig og tenke at så store maskiner holder oss oppe i lufta

                                             Flott utsikt fra lufta :)


                                               Det er mye og se på Riksen :)

6 kommentarer:

  1. Godaften kære Ellen,

    dejligt at høre at det går godt efter operation og træning.
    Du må også bruge meget tid på sygehuset i dit liv.
    Jeg ønsker dig pøj pøj.

    Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte at tilføje, at jeg jo er Marias mor fra http://www.mariahoffbeck.blogspot.com i Danmark.

      Sov sødt.
      Tina

      Slett
    2. Takk for fine ord :), ja mye tid går nok til sykehuset her ja. Sov god du også

      Slett
  2. Hei! Takk for fine ord i bloggen min! Sterkt å lese hva du har vært gjennom. Krysser fingrene for videre positiv utvikling :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig :), Takk, ja vi får håpe det :)

      Slett