mandag 5. mai 2014

Innlegelse

Da er jeg innlagt på Riksen, ting går etter plan. Dagens undersøkelser og tester er man fornøyd med. Tannlegen og leger er fornøyd med hvordan ting ser ut nå. Bare og håpe at operasjon går som plan på onsdag. Operasjon er tenkt to timer om alt går på skinner, men vet tiden går fort om de møter på en utfording. I morgen venter en samtale med kirugen som står for operasjon, snakke litt hva de har tenkt i forkant og etter operasjon.
                                                  God utsikt fra lufta :)
                                         Fin utsikt fra rommet, her er det sommer.

Godt og slappe av etter dagen har startet fra 4,45. Det merkes at dagen startet tilig i dag. I dag ligger jeg en god del under mat behovet, i dag har det så å si kun bestått av pasta. Jaja man må jo kos seg med pasta, blir lenge til neste gang. Etter operasjon blir det ingen pasta minst 8 uker etter. Dette må jeg følge opp, vil virkelig ikke at denne operasjon skal bli mislykka, må gjøre alt for at dette skal gå bra.  I natt blir det nattmating, operasjon er på onsdag, så tirsdag er en dag der man kan gjøre hva man vil for og si det slik.

Er alltid  koselig og treffe på kjente sykepleiere, de begynne og kjenne meg igjen nå, er ikke så rart etter alle tur jeg har vært her.

2 kommentarer:

  1. Håper alt er bra og at det blir operasjon som planlagt i morgen.Masse lykke til :)

    SvarSlett