tirsdag 9. desember 2014

Utrolig hvor mye man lære løpet av et år.

For et år tilbake laget jeg en video av der jeg bytter ut knappen for første gang. I dag gjorde jeg akurat det samme, bare at nå har jeg gjort dette en del ganger, og fått mer øving ved knappebytte. Det vil adri bli noe man gleder seg til, men man lære stadig nye måter og håndtere dette på. For eksempel bruke Xylocadin 2%' den  bedøver området. Det hjelper på igjen og gjør selve knappebytte litt mer behagelig. Den vil jeg abselutt anbefalle videre, den må man ha resept på fra en lege. Den hjelper godt, så abselutt verd et forsøk. Det at jeg har laget en video er en av grunner til at når jeg selv fikk dette var det ikke gode nok vidoer på nett, og de var kun på engelsk, greit med en som er norsk. Hva man skal si, man lære så lenge man lever.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar