torsdag 1. januar 2015

Godt samarbeid mellom UNN og Riksen

i dag var det en ny runde på UNN, denne gang en lite samtale med legen for og høre hva plan videre er. Mens vi var der snakket legen med legen på Riksen. Plan er ny reise til Riksen på mandag, kanskje hjem samme dag eller til dagen etter. 9 januar får jeg endelig operert ut Cysten på UNN, så vi får opprettholde timen der. En uke etter skal jeg ned til Riksen igjen for ny operasjon i munnen. Nå mandag vil de ta nye prøver, og få et bilde over situasjon nå, så få lagt en ny plan. De på UNN og Riksen har hatt en kjempe god dialog, noe som er svært viktig i denne situasjonen. Vi får se hva som vil skje på mandag, bare og ta en dag om gangen nå.
Det er ikke alltid like lett og holde humøre oppe når man lever med konstante smerter døgne rundt. Håpe er at vi snart vil finne en løsning for problem stillingen i munnen, og ikke minst at hverdagen skal bli letter etter Cytsen er fjernet.

20 kommentarer:

  1. Oj oj.. så mye du har å stri med! Har nå lagt til bloggen din i feeden på min nye maskin, så det blir enklere å følge deg.
    Sender deg varme, gode tanker og gode energier!

    Klem fra Therese

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ord <3. Takk for at du vil følge meg :)
      Klem
      Ellen S

      Slett
  2. Takk for nyttårshilsen på bloggen min. Jeg ser at du har mye å stri med og har mange utfordringer foran deg. Alle gode ønsker fremover går til deg:-)

    SvarSlett
  3. Heisann!Tusen takk for hilsen på bloggen, ønsker deg lykke til med operasjonen og alt du skal gjennom framover, tenker på deg.🌹

    SvarSlett
  4. hei på deg søte Ellen:)
    jammen har du mye du må klare
    ønsker deg lykke til og alt godt i 2015
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ønsker deg alt godt!! Lykke til og så håper jeg at 2015 blir et godt år!

      Slett
  5. Ønsker deg et godt og fint 2015 :)

    SvarSlett
  6. Takk for nyttårshelsing på bloggen min.
    Eg vil følge deg vidare og ynskjer deg lukke til med betre helse i det nye året.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Ønsker deg et godt nytt år, håper 2015 blir alt du ønsker.
    Og lykke til:)

    SvarSlett
  8. Hei Ellen. Tusen takk for alle de fine kommentarene du legger igjen inne hos meg, de varmer, alle som en. Ser du har en veldig annen hverdag enn oss, og har mye å stri med. Synes du virker som en positiv og oppegående dame med mye ståpåvilje og guts, og jeg håper virkelig du får et godt 2015 med mange fine oppturer!

    Ha en strålende dag:)


    Mvh Mari

    SvarSlett