søndag 1. januar 2017

GODT NYTT ÅR

i dag ble det bytting av knapp, jeg har klart noe jeg faktisk hadde trudd jeg ikke skulle oppleve. Jeg dro ut knappen på lillejulaften natta, flaks at jeg våknet etter kort tid. Fikk da satt inn gamel knappen, men viste seg at stomi åpningen var nokså inrritert, så ble best og bytte den i dag. Greit og huske når man byttet den. 


Da er vi inn i det nye året med en helt ny knapp, da er bare og håpe at det nye året vil gi oss nye oppturer, men sikkert noen prøvelser under veis, klar for nye eventyr. Godt nyttår til alle som følger meg her på bloggen. 

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år!
    Følger gjerne med deg :-) Du er flink til å skrive.

    Gud har omsorg for DEG!
    Også de dagene, det ikke kjennes slik ut.

    Kast all deres bekymring på ham, for han har omsorg for dere. 1.Pet.5,7

    Kanskje du har sett denne:
    http://hjemveien.blogspot.no/2016/03/jeg-mtte-veggen-men-hvor-ble-den-av.html

    SvarSlett