lørdag 3. mars 2018

Kontroll på Riksen

1 mars var jeg på kontroll på riksen etter operasjonen. Det er tøft å reise langt når du er ny operert. Det er alltid lange dager på slike reiser som er opp å ned samme dag. Men slik blir det når det kun er riksen som har kunskapen på dette området. UNN har dessverre ikke kunnskap dette området.
Vi tok nye rønken bilder, og det er stor  
Dette bilde ser du at jeg ikke helt bitter sammen. Dette på grunn av smerten

Her bitter jeg helt sammen,

Legene var fornøyd med bildene, og det ser bra ut så langt. Den tiden vi har fremover er viktig å følge med av tegn kroppen kan gi om noe ikke stemmer. Nede i munnen er alt bra, oppe er det også bra. Eneste som er oppe som ikke er nede, det er et lite hull oppe mot nesen. Dette er i området der jeg bruker å få betennelse. Så nå får vi bare håpe det beste, at det gror rett alikavel.

Tiden får vise hva som skjer videre nå, kanskje jeg har min lykke på min side nå.



4 kommentarer: