onsdag 26. desember 2018

Prosjekt

I dag laget jeg meg et mål,  det var å lage snømann. Dette krevde ganske mye av kroppen min. Jeg må står alltid mellom to valg. Det er å gjøre det eller la være men ikke får mer smerter. I dag valgte jeg å gjøre det. Dette koster ganske mye for meg i ettertid. Men det er jo ikke ofte man  lager en snømann. Så hvorfor ikke gjøre det, når det er sjelden vi gjør det. Jeg merket godt på kroppen at jeg måtte jobbe godt, selv om det var mest kryping rundt, så ble det litt frem og tilbake. Men når man får til målet sitt blir man ganske så stolt over jobben sin, spesielt når man vet at det krever ekstra en normalt.

Så synes jeg fikk jobbet gjort veldig bra på tross av prøvelsene jeg møte på i dag. Det kan man leve lenge på dette gode mine. ♥️


Det var jammen ikke dårlig gjort at jeg fikk til Og få Nøstus med på bilde. Selv om han helst ville inn fort der han hater snø, så var han flink. Jaja han fikk en liten lufte tur ut i dag for bildetaking. Så kom snøen til nord før jul, det gjør seg med snø i mørketiden som vi har her i nord. Håper alle har hatt en flott julefeiring, god jul videre til dere alle ♥️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar