onsdag 21. august 2019

Operasjon unna gjort

Den 19 august ble det satt opp ny dato for operasjon. Denne runden var de mer sikker på hva de skulle gjøre. Ny tømming av tarm sto for tur kvelden før operasjon og operasjons dagen. Møte opp halv 8 på morgen. Operasjonen gikk som planlagt, det er helt klart ikke vanskelig forstår at det har vært vanskelig for meg og tømme meg da halve endetarmen var fullt av hemorider. Så er noe av slimhinne syd opp igjen, dette kan bli et behov og gjøre igjen senere der de ofte må gjøre det i to runder. Vi får håpe jeg slipper det. Fremover må jeg også unngå for treg mage..  Dagene fremover blir rett og slett og ta det rolig no. Den 20 august fikk jeg levert fra hjelpemiddel sentralen en luftmadrass.  Den kom nesten som bestilt når man virkelig har behov for en slik no når store deler av dagen går til og ligge i senga. Da får man jo fin mulighet og teste den ut de her dagene, satse på at det blir bedring med nattesøvn med den nye madrassen. En go nattesøvn har mye og si for resten av dagen også
 Her ser du motoren til madrassen der man henter luft inn og ut.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar