fredag 26. januar 2024

Godt nyttår 🎉🌠

 Utrolig hvor fort tiden går.

Nytt år nye muligheter. 

Livet her går mye til min firbente venn Sakkeus livet med han har vært en gave. Jeg ser jeg nå har vært borte et helt år, bare fatter ikke at tiden har gått så fort. Jeg har mine runder med botox i narkose så har jeg hatt ny runde med tannbehandling i narkose. Eller så går dagene med kontroll timer og avtaler. Jeg har siden sist fått bra BPA hverdag rundt meg.  Livet med BPA er noe helt annet en det var med komunnen rundt meg. Dette er noe av det beste som har skjedd meg. 

Ellers livet med stomi fungere supert, ikke sammenlignbart. Det er virkelig noe jeg abselutt ikke angrer på i dag. 

Eller noe nytt står jeg nå som nær pårørende til at min pappa har desverre fått demens diagnose for snart 4 år siden. Man må bare gjøre det beste ut av det. Men lære stadig noe nytt om hvordan dette faktisk påvirket  et menneske med demens. 

Men det at jeg har fått Sakkeus i livet betyr enormt mye dette hjelper meg mye, utrolig hva dyr kan gjøre.♥️legger med en video av hva jeg å Sakkeus har lært sammen. 


1 kommentar:

  1. I'm grateful for the sense of community your blog has fostered among its readers.

    SvarSlett