fredag 19. juli 2013

En storforskjell på pumpa

I natt var det andre forsøk for og se om den vil gjøre jobben. jeg starte den opp 00.30, så er til kl blir 08.30. Den går som bare det, ved ingen stopp. først blir jeg liggende våken og vente på at den skal pipe, for er jo vant  fra den andre. Jeg sovner av etterhvert og sover ført 6, og den jobber som den skal og sover videre og våkner like før den er ferdig. Det var en merkbar forandring på de to, denne merker man nesten ingen ting, og blir ikke forstyrret med at den jobber. Når  jeg sir det, så mener jeg det, jeg er ganske rart  på lyder og kan bli forstyrret av den minste lille lyd som kommer, som om tv står på, så sovner jeg ikke.  Som på  sykehuset er det vanskelig og sovne for da høre man  den alarmklokka i gangene,  tar en godt stund før jeg sovner. Kan ta en eksempel, når jeg opererte inn Peg, så  måtte  jeg ha en pumpe  til og gå med saltvann, for si det slik, den forstyrret som bare det, våket opp flere ganger på natta. Det at  pumpa er så stile at jeg får sove er stort. Merker en forskjell på kroppen, er mer opplagt og klar for en ny dag, godt resultat ved natt mating.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar