lørdag 6. juli 2013

Greit og komme seg litt ut

Det er godt å komme seg litt bort hjemme fra, blir skjedelig å bare sitte hjemme. Kan jo ikke reise så langt bort, må ha mulighet og komme meg relativit fort til sykehuset om noe skulle skje med Pegen. Hit til har det bare godt bra med den.  Pumpa er slik at man kan ta med den, iallfall når man har klart og lage en hjemmelaget stativ for pumpa og posen. Ble en lang kosestund i senga med, firbeinte vennen, som stor koset seg godt:). I dag, når jeg skulle starte opp matingen pr pumpa og pose og ja det som må til for matingen, var det en kar som ble nokså nysgjerrig på hva jeg styrerte med. Vet det må utforskes, men han var veldig grei, startet ikke å leke med noe. Men samt en katt kjønner vel ikke hva det er, alt som kan røres på og det som rører seg selv er jo  gøy og leke med.
Her er rommet oss onkel, der står det hjemmelaget stativet klart og alt med pumpe på, eneste som mangler er posen.
Det er greit og ha lile nøstus pus som holder deg med selskap, når pumpa jobber med sitt. Nøstus har stor tålmodighet, vel en som kan lære meg litt av det, så skulle man vel ikke sakt noe på det.


Gøy opplevelse i går.

Jeg sitter inne og plutselig ser jeg Nøstus springer frem og tilbake, tenker og gå ut samt, var jeg smart og  ta med kamera.
får være viten til noe kjempe gøy.
 Tru hva man finner her, en som vil ha en mus' nå må man bare ha tålmodighet her.
Her har man fart, musa spring for livet, Nøstus spring alt for å få tak i den. Tru hvem som vinner.

Her er det fart på 8 ben.
Jo det var Nøstus som vant.

Det var mit i tilfeldighet at jeg oppdaget dette øyeblikket. Vet de små øyeblikkene er nokså viktig og få med, fikk virkelig se jaktinstinkte i nøstus i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar