onsdag 12. februar 2014

Time på UNN i dag

I dag fikk vi kommet et steg videre, jeg har en svært komplisert sykehistorie av alt som jeg har gjennomgått, som vi gikk kort igjennom i dag. Plan er og ta nye røken av halsen altså munn og svelg, for og sammenligne med de første som ble tatt. CPen gjør vel sitt til dette problemet i halsen, for og ikke snakke om mine fem første leveår som spiller inn her, der man mistet fem år med spise trening grunnet manglende medisinsk hjelp og grunnet leppe - gane -spalten . Legen er fortsatt inne på at en svakhet i musklene gjør sitt, som skyldes CP. Vi kom frem til at det beste er og vente med noe mer en ny røken av svelg før at alle operasjoner er i mål. De vil også opprette samarbeid mellom Sunnaas og Rikshospitalet, dette for og kunne gi meg best mulig behandling og vurdering på situasjon, dette ligger litt over UNN sin kompetanse.  Ho var veldig glad jeg har har knappen, det er man flere om for og si det slik :). Fikk høre noe som flere sir til meg nå, Ho synes jeg tar dette veldig bra opp i alt dette, ja man gjør vel det,  man må jo bare stå på.  Man må bare ta tiden til hjelp, og se hva fremtiden viser her








12 kommentarer:

  1. Det er sterkt å lese det du skriv. Du skriv godt om utfordringane dine. Kryssar fingrane for at opphaldet på sjukehuset går bra. Heier på deg!

    SvarSlett
  2. Håper virkelig ting ordner seg og kommer på plass for deg, du er ei rivandes tøff jente ;)

    Håper du har en fin lørdag
    og at du får koset deg ;)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ord :) har en fin kveld du også, klem tilbake :)

      Slett
  3. Neimen huff,det høres ut som du har ditt å slite med - så trassig!!!!Men likevel virker det som du har en optimisme og fin holdning,imponerende!!!!
    Var så koslig å finne kommentaren din på min blogg i dag,så jeg måtte inn til deg også.
    Kan godt tenke meg at å blogge kan være et fint tidsfordriv mens du likevel er innlagt...det var jo nesten slik jeg begynte å blogge for fullt selv...ble sengeliggende en periode og da var pc god å ha,istedet for kjedelige tv-program eller kikking oppi taket!!! Og i tillegg får man jo ofte god kontakt med folk og kan få nye forbindelser :)
    Håper det går bra med deg videre!!!

    Toveklem.)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du synes det :), takk for din kommentar betyr mye <3. Høres ut som du har hatt dit og stri med, du er tøff. Sant man må ha noe over og gjøre en og se opp i taket når man har sine sykehus besøk, blir lange dager. Ja man får muligheter til og få kontakt med andre og ikke minst gi info til andre om ting.
      Stor klem tilbake til deg :)

      Slett
  4. Hallo Ellen Svetlana! Du er jammen meg litt av en tøffing, til tross for mange utfordringer så virker du så positiv. Jeg krysser fingrene for at det skal gå bra med deg fremover. Så fint at du har begynt å blogge, har man litt ekstra tid til overs så er det en fin måte å fordrive tiden på og det er sikkert mange andre som er i din situasjon som kan få gode råd ved å lese bloggen din.
    Masse, masse lykke til videre!
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord :), ha en fin kveld du også
      Klem tilbake :)

      Slett
  5. Takk for hygglig kommentar på bloggen min. Jammen har du mange utfordringer. Så bra du har både blogg og facebookside der du kan få dele fra livet ditt. Ønsker deg masse lykke til videre! :-)

    SvarSlett
  6. Hyggelig med kommentar hos meg. Gleder meg til å følge bloggen din videre:-)

    SvarSlett