mandag 10. mars 2014

Siste kontroll før operasjon

Endelig har man fått gjort siste kontroll før operasjon, de var veldig fornøyd med hvordan det ser ut i munnen nå. Jeg har da med andre ord gjort en kjempe jobb med og bevare forholdene slik. Noe jeg må fortsette med nå frem til mål, som er operasjon. Vi får bare håpe at øre problemet blir borte før operasjon, legen på Riksen ringte UNN for og få det så fort som mulig. Det var det som skulle til, for har allerede fått en time i morgen kl 9 for at en lege skal se på det. Får håpe man får noe medisin som klare og fjerne problemet. Det er nok en ny øre betennelse, noe jeg har hatt mye av når jeg var liten, noe som er et vanlelig problem for de med spalte. Når jeg får  ørebetennelse , får jeg ikke vondt, veldig rart men har alltid hadd det slik.

Forberedelse er smart før en innlegelse.
I dag har jeg fått fikset med sondemat til jeg skal innleges, der avd ikke er i stand til og skaffe rett type sondemat. Jeg vil nå unngå forstoppelse som oppsto sist, der jeg ikke tålte så godt den type mat de hadde og gi. Jeg har fått sykehus apoteket til og bestille opp mat til den dato jeg kommer, jeg har da bare og hente maten, når jeg kommer, så nå slipp man og tenke mer på det.

Ser at denne mnd vil det skje mye, blir godt når man når målet en gang i fremtiden, ser frem til deg dagen :)

3 kommentarer:

  1. Lykke til, håper det går bra <3

    SvarSlett
  2. Litt av ei historie du har Ellen, alt anna blir bagateller i forhold. Men leser du har hodet på rett plass, forbereder deg og er papasselig. Ønske deg all lykke til med operasjonen <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for god ord <3. ja i slike situasjoner blir det viktig og passe på litt, og være litt på forkant.

      Slett