lørdag 17. mai 2014

Gratulere med dagen til alle

Her er det ikke akurat så mye 17 mai stemning, men men man må gjøre det best ut av det som det er. Har fått meg en liten tur til byen. Så var det hjem for og ta medisiner og mat. 17 mai maten min som står på menyen er sondemat. Det er vel på slike dager man får tankene går på  mat. De fleste tar mat som en selvfølge og kan spise hva de vil og ønsker, men slik er det ikke her. I dag er det ikke en gang brus jeg kan drikke, den inneholde kullsyre. Det er kun vann jeg kan drikke pr munnen. Må gjøre det best ut av det, og tar det hele ned et smill :) ha en fin dag videre

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen, håper du har hatt en fin 17 mai, selv om den ikke ble av det tradisjonelle slaget. Nå har jeg skummet gjennom innleggene dine for den siste måneden, og jeg ser at du har hatt det særdeles tøft. Stå på videre, håper du ser lyset i tunellen :) Tusen takk for at du tenkte på meg på 17 mai :)

    SvarSlett
  2. Du er så tøff!!
    Håper ikke det er lenge til du kan få nyte litt brus eller noe annet igjennom munnen igjen, det blir veldig ensidig og man går glipp av mye når man må forholde seg til bare sondemat kan jeg se for meg. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ord<3. Ja blir veldig ensidig, er greit og få smake og spise noe jeg kan spise. Men men man må bare holde seg til plan for at det er trykkt og ha noe i munnen, vil så inndeling at denne operasjon skal lykkes.

      Slett
  3. Hei Ellen, takk for at du stakk innom og la igjen noen ord hos meg. Ønsker deg lykke til med operasjon og alt godt. Klem Pam

    SvarSlett