onsdag 7. mai 2014

Operasjon overstått

Operasjon gikk som planlagt, det ser veldig bra ut. De er fornøyd med resultatet, bare og satse på at det forsetter slik. Formen min har også vært veldig bra, overaskende bra tross barkosen.
Jeg sov mye på oppvåkigen, trengte ekstra oksygen. Men alt i akt gikk det veldig greit med oppvåkning.

Jeg har slit mye med kvalme og svimmehet, har sovet en god del etter jeg kom ned på rommet etter oppvåkigen. Veldig gla jeg har urinkateter, om den ikke hadde vært der ville det nok gått ile. Jeg har helle dagen fått IV veske, også fått kvalmestilende og smertestillende. Smerten merkes godt når den sett inn.
Vi tar nå i kveld startet med veske igjennom knappen (sonden)' for og få magen i gang. Jeg har ikke mye i vekt og gå på, så viktig og få magen i gang så fort som mulig. Jeg er ikke i stand til og drikke nok veske som må inn, jeg har fått inn over 2liter vann tilsammen til nå. Jeg har merket at sevelg er litt nedsatt. Jeg mottar alt igjennom knappen ingenting igjennom munnen nå.
Kommer litt bilder, kommer mer skriving senere.

                                      Operasjon vell overstått

                                        Utrolig hvor godt det kan gjøre og sove.

                                                    IV veske
 Venflon på venstre fort. Blitt veldig vanelig og sette den der, ikke at jeg liker det, men må man så må man.



                                           Antibiotika kur i IV

Saft igjennom knappen. Det har gått veldig bra til nå, så blir vel oppstart med mat i morgen.

4 kommentarer:

  1. Huff, merker jeg får skikkelig vondt av deg :( Men bra operasjonen har gått bra da!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Legene er like fornøyd i dag med operasjon. Lover godt.
      Klem

      Slett
  2. Så bra det gikk bra med operasjonen. Nå håper jeg bare de går bra vider og at de finner ut av hva det er som er galt med magen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi får håpe det beste, er greit og finne ut av ting og få forklaring.

      Slett