søndag 28. desember 2014

Innleggelse for ny runde med antibiotika kur

som  tiligere er det med infeksjoner og koplikasjonener en kjennt sak med min historie.  Jeg tok kontakt som avtalt om jeg merket noe forkjell. Tilbakefall av stygg smak i munnen kom tilbake. Ved og starte antibiotika kur unngår vi mer utvikling i dette. Vi har et nytt beinvev i munnen som er i en viktig fase.  Og som vi vet er veien kort for at det kan oppstå noe problem. Det er tydelig noe vi må ta av erfaring. Derfor ga jeg beskjed så snart jeg merket noe forkjell. Kanskje dette vil være med på og stoppe en utvikling i munnen nå,? Og kanskje dette kan gjøre at det vil gro rett nå.  Nå vil det bestå en ny uke med kur er minimum, så får vi se.  Dette er antibiotika som jeg vil få i IV ( intravenøst) tåler ikke piller, altså det som går igjennom mage og tarm. Er en lang historie bak det. Det blir kur fire ganger for dag, som betyr at jeg nå også er innlagt. Det gode er jo at man har kort vei hjem om man skulle trenge noe.

4 kommentarer:

  1. God bedring til deg og med et ønske om at det nye året vil bli godt for deg ! Godt nytt år !

    SvarSlett
  2. God bedring Ellen:)) håper du får en super start på det nye året:)))

    SvarSlett