lørdag 20. desember 2014

Ny overaskelse


Det som ikke ska skje, skjer meg. I dag tok jeg meg en fin gåtur som ende opp i besvimelse. Hva kjedde vet jeg ikke. Vil bare gi en liten forklaring til de ulike bildene her.
Ved hjelp av tømming av blod fra magen kom formen seg mer og mer.

Dag en ut på dagen oppdager jeg at jeg har ubehag med venstre øye. Operasjon i nesen ligger nok helt oppe i tårekanalen, og har nå gjort øye irritert. Dette er godtøyet mitt så håper virkelig det bedre seg snart. Jeg skal derfor starte op med antibiotika dråper fire ganger for dagen så salve om kvelden.

Ved en gåtur ute i gangene her så skjer det noe. Jeg kommer inn i dagelistua og ska sette meg og i det jeg gjør dette svimer jeg av. Utrolig hvor godt det gjør med søvn, når kroppen er langt nede. Sovner lett med oksygen tilførsel og lit med oppstart av sondemat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar