mandag 1. januar 2018

Godt nyttår

Håper det nye året gir oss noe helt spesielt. Hvert år har sin plass. Hvert år er spesiell og man vil huske året for. Året 2017 vil jeg nok huske der jeg fikk min livs situasjon snudd på hode brått og uventet. Det er slike runder man husker hendelsen. Det er som lim, det er slike ting man aldri vil glemme. Året 2017 ga meg ekstra lærdom av det og sette pris på de små tingene i en hverdag som man må omstille seg helt når du havner i rullestol. Jeg har lært så ufattelig mye av hva som finnes i den nokså store verden vi lever i av muligheter og ikke muligheter av hjelpemidler. Og ikke minst har jeg lært mye av hva som finnes der ute.

Vi er heldig som bor i Norge å få dekt deler av hjelpemidler som rullestoler. Slike ting tenker du kanskje ikke over, ? før du faktisk er avvheggig av det for å komme deg frem i verden.  Jeg viste jeg måtte bruke rullestol en gang i tiden fremover, men ikke at det ble 100%. Det var først tenkt som avlasting når man går langt og ute. Men ikke alltid ting går som planlagt.

Vi får se hva det nye året vil gi meg av nye eventuelle muligheter og overraskelser. Er mye som kan skje det neste året som vi nå er startet på.
Vil takke for alle følgere av bloggen, er ikke her eventyret mitt slutter, det tar aldri slutt. Er alltids noe.  Ønsker alle får et godt år, og tenk litt igjennom, dette hva vil det nye året gi deg som vil bli en viktig ting som man vil huske.?. Tiden får vise hva det vil bli for min del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar