fredag 21. desember 2018

Julen 2018

snart har vi julaften igjen, ikke mange dager igjen, for oss er dette en tid med mange følelser i bilde. Vi har hatt mye juletider på sykehus. Men i år kan det så langt se ut som at vi får være hjemme i jula uten noe sykehus besøk. I morgen er det 6 uker siden jeg ble haste operert på UNN. Dette er jo en liten gave, jeg kan begynne å spise lette ting, uten for at det kan være til fare. Selv om området i munnen ikke er helt grodd så kan jeg starte forsiktig. Men så klart blir jeg å fortsette med å skylde munnen, for å være på den sikkere siden. Til alle dere som må være på sykehus i år, så har dere all mim medfølelse for dette. 😘

Året 2018 er et år jeg ikke blir å glemme det har vært utrolig mye i dette året som har satt sine spor. Men er det ikke det man sier at ulike erfaringer man gjør seg jo sterkere blir man til ta de ulike kampene man får møte på i en hverdag. Jeg har jo lært at mange av mine erfaringer kan komme til gode hjelp for andre der ute som kanskje står i lik situasjon som meg. Livet har så mye mer og gi oss, og vi vet faktisk ikke hvor sårbar livet er før man står der plutselig. Handler om og ta de små gledene og de små øyeblikkene man kan få hver dag. Selvsagt er ikke alle dagene like, og det vet vi alle mann.

I år har jeg lært utrolig mye nytt på mange områder hva livet kan gi. Det gjør utrolig godt å tenke på at jula i år kan gå som planlagt så langt. Håper alle der ute kan få den beste jula på best mulig måtte ut i fra situasjon man er i 🥰

2 kommentarer:

  1. Hei på deg. Ønsker deg en riktig god jul og et enda bedre nyttår. Ser i bloggen din at du stadig møter nye utfordringer og at det ikke alltid er så lett. Huff føler med deg, det er så vont at det alltid er de som trenger litt mer hjelp i samfunnet det går utover. Du skulle fått all den hjelp du trenger uten at det skal spares i det offentlige hjelpeapparatet. Håper alt ordner seg til det beste. Hjertelig hilsen Sølvi

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ord. ♥️. Ja det er trist at det stadi skal spares inn i kommunen. Ønsker deg også en god jul og et riktig godt nyttår ♥️ Stor klem

      Slett