torsdag 27. juni 2013

fering bir det i dag

Tenk i dag er det 20 år, der jeg møte verden. Det var nokså et tøff møte med verden, det ende så bra en det kunne gjort.



Det er en blandende følse i dag. Men den bakgrunn jeg har, så vil det sikkert være noen ut i den store verden som sitt å tenker da de ga barene bort. Om jeg skulle sakt noe om det valget som ble gjort, vil jeg sakt at det var et veldig godt valg.  Kunne ikke gjort det noe bedre, når man ser hvilke forholdende var da i den tiden.  Jeg vet at det er utrolig mange lesere her i blogg, stor takk til dere som vil lese det jeg har i hverdagen av i alt. Her i huse i dag blir det feriering av dagen.
 Det skal man ikke klage på. I dag ringer det på døra, å der står pumpa, og utstyre klart.Det blir godt å få avlasting, i matingen, for man merker det i fingrene når man tar matingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar